menu-icon menu-icon
Domov

OTP Banka Slovensko získala ocenenie „Najefektívnejšia marketingová kampaň za rok 2014“

19. januára 2015, Bratislava

Dňa 15. januára 2015 získala OTP Banka ocenenie spoločnosti MasterCard „Najefektívnejšia marketingová kampaň za rok 2014“. Na slávnostnom odovzdávaní prevzala OTP Banka túto cenu za kampaň „Aktívne využívať účet a platiť kartou sa teraz oplatí“.

Výborné výsledky uvedenej kampane OTP Banky a jej následné ocenenie odrážajú vzostupný trend vo využívaní služieb banky u našich klientov a  sme radi, že sme mohli vďaka spolupráci so spoločnosťou MasterCard motiváciu klientov zvýšiť prostredníctvom množstva hodnotných cien“, uvádza Zdeňek Dufek, riaditeľ Odboru riadenia produktov OTP Banky.

Kampaň vo forme spotrebiteľskej súťaže bola pripravená s cieľom motivovať klientov s platobnými kartami k ich aktívnemu využívaniu a zároveň aktívne využívať svoj bežný účet v OTP Banke. Súťaž trvala od 1.5.2014 do 30.11.2014, pričom každý mesiac boli vyžrebovaní výhercovia mesačných cien a na konci roka bol zároveň vyžrebovaný tiež výherca hlavnej ceny – štýlového automobilu FIAT 500 v zelenej farbe.  

Výsledky kampane zahŕňajú zvýšenie počtu aktívnych klientov OTP Banky, zvýšenie priemerných zostatkov na bežných účtoch spojených s platobnou kartou a takmer 3-násobné zvýšenie POS transakcií platobnou kartou mesačne v porovnaní s obdobím pred kampaňou.


O OTP Banke

OTP Banka Slovensko je súčasťou finančnej skupiny OTP Group s pôsobnosťou na slovenskom bankovom trhu od roku 2002. Je univerzálnou bankou s portfoliom produktov a služieb pre fyzické osoby, SME sektor a právnické osoby.

SCROLL TO TOP