menu-icon menu-icon
Domov

Call centrum

Call Centrum OTP Banky je vám k dispozícii počas pracovných dní (pondelok až piatok) v čase od 08:00 do 20:00 hod. Prostredníctvom Call centra môžete na svojich účtoch vykonávať aktívne aj pasívne operácie.

Autentifikácia klienta v Call Centre je zabezpečená prostredníctvom osobného identifikačného kódu (PID) spolu s doplnkovou autentifikáciou prostredníctvom autentifikačného zariadenia (SMS kód, Grid karta alebo Digipass DP 270).

Vstupnou bránou do Call centra je automatizovaný telefónny operátor IVR (interactive voice response) cez telefónne číslo:

  • 0850 111 222 (pre volania zo Slovenska)
  • +421 2 5720 5080 (pre volania zo zahraničia)

 

Polia označené * sú povinné

Podávanie reklamácií, sťažností a podnetov je možné realizovať iba písomnou formou:

  • poštou na adresu OTP Banka Slovensko, a.s., Štúrova 5, 813 54 Bratislava
  • e-mailom na info@otpbanka.sk
  • správou zaslanou v Internet bankingu
SCROLL TO TOP
Rozumiem

Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.