Call centrum
Súvisiace informácie
Call Centrum OTP Banky je vám k dispozícii počas pracovných dní (pondelok až piatok) v čase od 08:00 do 20:00 hod. Prostredníctvom Call centra môžete na svojich účtoch vykonávať aktívne aj pasívne operácie.
Autentifikácia klienta v Call Centre je zabezpečená prostredníctvom osobného identifikačného kódu (PID) spolu s doplnkovou autentifikáciou prostredníctvom autentifikačného zariadenia (SMS kód, Grid karta alebo Digipass DP 270).
Vstupnou bránou do Call centra je automatizovaný telefónny operátor IVR (interactive voice response) cez telefónne číslo:
- 0850 111 222 (pre volania zo Slovenska)
- +421 2 5720 5080 (pre volania zo zahraničia)
Kontaktujte nás pre viac informácií
Polia označené * sú povinné
Podávanie reklamácií, sťažností a podnetov je možné realizovať iba písomnou formou:
- poštou na adresu OTP Banka Slovensko, a.s., Štúrova 5, 813 54 Bratislava
- e-mailom na info@otpbanka.sk
- správou zaslanou v Internet bankingu