menu-icon menu-icon
Domov

Informácie k reklamáciám a sťažnostiam

Ako podať reklamáciu/sťažnosť?

OTP Banka prijíma reklamácie/sťažnosti výhradne v písomnej forme.
Písomnú reklamáciu/sťažnosť je možné:

  • zaslať poštou na adresu: OTP Banka Slovensko, a.s., Odbor riadenia produktov a EDK, Štúrova 5, 813 54 Bratislava
  • poslať vyplnením kontaktného formulára na www.otpbanka.sk/napiste-nam
  • podať osobne v ktorejkoľvek pobočke OTP Banky Slovensko, a.s.

Podrobnejšie informácie k podaniu a vybavovaniu reklamácií/sťažností sú uvedené v Reklamačnom poriadku OTP Banky Slovensko, a.s.

SCROLL TO TOP
Rozumiem

Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.