menu-icon menu-icon
Domov

Mobil banking

Spravujte efektívne svoje financie prostredníctvom mobilnej aplikácie od OTP Banky

Na čo slúži Mobile banking a pre koho je určený?

  • Umožňuje prístup k vybraným službám banky z mobilných telefónov s operačným systémom
    • Android (verzia 4.1 a vyššie)
    • iOS (verzia 8 a vyššie)
  • Je dostupný bezplatne pre všetkých klientov fyzické osoby (nepodnikateľov), ktorí majú aktivovaný Internet banking v OTP Banke

Stiahnutie mobilnej aplikácie

Aplikáciu OTP Banka je možné jednoducho stiahnuť z oficiálnych obchodov Google Play (Android) a App Store (Apple iOS)

     

 

 

 

Najčastejšie kladené otázky

Pre koho je služba Mobil banking dostupná?

Pre všetkých retailových klientov (fyzické osoby spotrebiteľov), ktorí majú aktivovaný Internet banking.

Na akých telefónoch sa dá Mobil banking používať?

Na telefónoch s operačným systémom Android 4.1 a vyšším a iOS 8 a vyšším.

Je aplikácia nejako spoplatnená?

Nie, aplikácia je zdarma, ako súčasť služieb elektronického bankovníctva.

Ako si aplikáciu stiahnem?

Vyhľadaním aplikácie s názvom OTP Banka. Názov spoločnosti, ktorá aplikáciu zverejnila, bude zobrazený pri aplikácii - OTP Banka Slovensko, a. s.

  • Pre operačný systém Android sťahujte aplikáciu z Google play
  • Pre operačný systém Apple iOS sťahujte aplikáciu AppStore

Aplikáciu si môžete stiahnuť aj kliknutím na tieto odkazy:


 

 


Prečo obchod Google Play pri inštalácii aplikácie upozorňuje na možné poplatky súvisiace s volaním na telefónne čísla?

To je v poriadku, aplikácia sama nikam nevolá. Upozornenie sa zobrazí preto, že je z nej možné v prípade potreby zavolať na Call centrum.

Ako si aplikáciu aktivujem?

Pomocou prihlasovacích údajov do Internet bankingu – PID a heslo.

Čo je to PIN pre Mobil banking, na čo ho používam?

PIN si volím pri aktivácii MB. Je to 4-miestne číslo, s ktorým sa prihlasujem do MB a potvrdzujem platby a aktívne operácie.

Do akej výšky môžem posielať platby cez Mobil banking?

Maximálne do výšky 10 000 EUR na cudzí účet. Medzi vlastnými účtami bez limitu.

Aké všetky funkcie v aplikácii nájdem?

  • Zobrazenie zostatkov na účtoch
  • SEPA Platby
  • Prevody medzi vlastnými účtami
  • Platba pomocou IBAN a QR skenera
  • Prehľad účtov a kariet
  • Hisória pohybov
  • Aktivácia a blokovanie karty
  • Nastavenie limitov na kartách
  • Splátka kreditnej karty
  • Prehľad úverov
  • Vyhľadávanie bankomatov
  • Kurzový lístok

V mobilnej aplikácii sa nezobrazuje účet alebo iný produkt.

V mobilnej aplikácií sa zobrazujú len tie produkty, ktoré sú zobrazené aj v Internet bankingu. Ak nie je zobrazený ani v IB, treba banku požiadať o jeho priradenie do IB.

Čo robiť ak stratím alebo mi ukradnú telefón, na ktorom používam OTP Mobil banking?

Najlepšie je v krátkom čase kontaktovať banku, aby vykonala deaktiváciu Mobil banking na danom telefóne. Nepodliehať panike, útočník musí poznať PIN, aby sa do aplikácie mohol prihlásiť. V prípade, že je do aplikácie 3x zadaný nesprávny PIN, aplikácia sa sama deaktivuje.

Čo robiť, keď už Mobil banking nechcem daľej používať?

Aplikáciu je možné priamo z telefónu svojpomocne deaktivovať, prípadne o deaktiváciu požiadať na Call centre OTP Banky.

Aplikaciá zostane prihlásená, ak sa neodhlásim a prepnem ju do pozadia, je to v poriadku?

Áno, aplikácia v prípade, že je prepnutá do pozadia, sa sama odhlási po krátkom čase.

Zabudol som PIN, čo mám robiť?

Na prihlasovacej obrazovke stlačiť možnosť Zmena PIN a riadiť sa pokynmi v aplikácii.

Aktivácia aplikácie

1. krok

Po otvorení aplikácie klient zadá prihlasovacie údaje do IB (PID a heslo).

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. krok

Zadanie kódu autentifikačného zariadenia (Grid karta, SMS kód alebo Token).

 

 

 

 

 

 

 

 

3. krok

Vytvorenie a potvrdenie vlastného PIN kódu, s ktorým sa klient bude prihlasovať do aplikácie.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po vytvorení PINu je klient automaticky prihlásený do aplikácie. 

Po odhlásení z aplikácie sa ďalšie razy prihlasuje už len zadaním vlastného PINu.

SCROLL TO TOP